Sockerchock.

Igår var det som vanligt massa underbara medlemmar och tränade. Näst intill fullt på varje pass, trots många avbokningar i sista stund. Kan tänkas att vädret satte käppar i hjulet för många. Lova mig att ni tar det försiktigt på vägarna.
Förutom att det svettades i varje hörn på Livingroom var det också gruppträff på Itrim. Det är helt otroligt att se och prata med den första gruppen, som började i december. Vilka resultat! Och hur bra ni verkar må och hur grymma ni är. Ja, jösses..
På deras träff igår stod kolhydrater och fibrer på schemat. Vad som innehåller vad, hur man ska välja, vad man ska tänka och vad som händer i kroppen.
Själv fick jag en chock när jag såg alla sockerbitar. Godissuget försvinner faktiskt. Socker är ju inte särskilt gott egentligen, inte i de mängderna.
Vi hörs senare, det händer en hel del kul i februari som jag ska berätta om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0