Super Monday!

Okej. Så här ligger det till. Jag kämpar just nu med min sista tenta som ska inlämnas imorgon. Därför ligger min totala uppmärksamhet just nu där. Men den är tillbaka här till helgen. Då blir det bland annat årsresumé och svar på era frågor (ställ gärna fler). De ni!
Tills dess vill jag att ni ringar in måndag i almanackan. Måndag den 10 januari. Dagen D. The day of the days. En dag vi valt att kalla Super Monday!
Ja, då smäller det på Livingroom. Vårschemat börjar och vi kör all in! Vårens nyheter BodyJam, FlowYoga och Core30 samlas alla för att förgylla denna start på Livingrooms och Skövdes bästa gruppträningsschema någonsin. Och som ni vet gillar vi ju att fira och lyxa till vardagen. Så räkna med det! Super Monday, here we come.
Men det är fler saker som händer på måndag. Eller rättare sagt. Allt händer på måndag! Minplaylist drar igång igen och någon av er medlemmars spelningslista ska ljuda ur våra högtalare. Och så slår Kidzroom äntligen upp dörrarna efter jullovet och dessutom med lite nya öppettider. (Se här.)
Sist, men absolut inte minst så har vi Infomöte om Itrim 17.05 på måndag. Nyfiken på det? Anmäl dig i receptionen eller via telefon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0