Fiesta!

Oh herregud säger jag bara! Vilken fest det var igår. Tror aldrig jag sett så mycket folk. Och vilken stämning sen. Alla var så glada och peppade att vi som arbetade befann oss i ett lyckorus hela kvällen.
Önskar jag kunde lägga på musik till bilderna för det är ju halva grejen. Men, men hoppas bilderna kan förmedla åtminstone 1 procent av den helt obeskrivliga känslan som infann sig på Livingroom igår.
Till alla medlemmar.
Vi fick snabbt upp de nya kläderna (men det är bara provisoriskt, vi ska göra om butiken på riktigt sen.)
Galet drag inne på Zumban!

Beda förberedde infoträffen om Itrim. Nästa är måndag 24/1 17.05.
Christins musik fyllde anläggningen.
Fullt på vårt första Core pass.
Gissar att skratta gör ont idag.
På RPM var varenda cykel tagen. Och svetten rann.
Malin fyllde på vårt gottebord mellan varven.
Sandras monster EasyLine.
BodyPump.
GALET!
Och så BodyJam så klart. Vilken eufori!
Och efteråt sken alla som solar.
Kärlek :)
Den här dagen går helt klart till historien. När vi stängde kändes det som en vecka hade passerat. Världens bästa vecka. Nu fortsätter vi i samma stil!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Spenderade 3 underbara timmar hos er igår. Styrka, BodyJam o mys i sofforna. Guld!

Åhhhh Maria o jag har massa kärlek <3

2011-01-11 @ 17:12:32
URL: http://johannaunghlarsson.blogspot.com
Postat av: Sabina

Ååh vad underbart det ser ut!! Jag ligger hemma i soffan och snorar, tror jag aldrig längtat såhär mycket efter ett svettigtpass på livingroom! Helt klart bästa gymmet <3

2011-01-11 @ 21:02:17
URL: http://www.binabus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0