Bittersweet goodbye.


Nu är mars här.
Och i mars händer det massa kul på Livingroom. Först och främst är det ju infokväll om Hälsoresan nu på torsdag 17.00. Och kl. 20.00 samma kväll kör Natalia 90 min best of Zumba!

På tal om Zumba så börjar
Jurgitas morgon Zumba nästa onsdag. Jag lovar er att en bättre start på dagen är svårt att få. Fyra onsdagar 06.45 till 07.30 är vad som gäller och efter det är morgontröttheten som bortsuddad!

Sen får ni inte glömma
Spinn of Hope. Kanske det mest betydelsefulla eventet på Livingroom hittills. Anmäl ett kompisgäng, familjen eller kollegorna och låt dina ben rädda barn. 26 mars är det som gäller och all info hittar ni här.

Förutom detta planeras
även massa annat kul och diverse förbättringar för fullt. Men mer om det sen.

Nu till det lite mindre
roliga med mars. Om jag nu får vara så självgod och kalla det mindre roligt. Både jag och Torben lämnar nämligen kära Livingroom för att söka lyckan i Köpenhamn. Sitter i skrivande stund på tåget hem därifrån nu. Har varit och hämtat nyckeln och spenderat några timmar i min nya lägenhet.

Känns såklart jättekul.
Samtidigt som jag har fet seperationsångest. Jag älskar ju Livingroom och allt vad det innebär. Men men, mot nya äventyr.

Torben jobbar sin sista dag
redan nu på lördag så vill ni ta avsked av honom är det dags. Jag är däremot kvar till nästa torsdag. Men gråt inte! Nya underbara ansiktet har ju redan äntrat Livingroom och fler är på ingång.

Nu undrar ni,
vad händer med bloggen? No worries. Såklart lever den kvar, fast under annan regi. Men känner jag mig själv rätt kommer jag nog vara här inne och pilla lite ändå. Så helt av med mig blir ni inte. Förresten kommer ni knappt märka någon skillnad.

Så, nu vet ni.
Jag bloggar på som vanligt och låtsas som ingenting fram tills jag drar. Kommer antagligen bli en liten övergångsperiod här, men det är ni med på va?

Mitt nya kvarter. Kom och hälsa på vettja.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag kommer sakna er massor!! o lovar att komma o hälsa på i soliga Köpenhamn :) Puss!

2011-03-01 @ 20:44:02
URL: http://johannaunghlarsson.blogspot.com
Postat av: Marie

Men vad säger du!!! Det kommer ju bli jätte tomt utan er!

2011-03-01 @ 22:55:41
Postat av: Karin

Kommer att sakna er båda två en massa - men önskar er en rikitgt god tid - njut/kramar Karin

2011-03-01 @ 23:23:26
Postat av: Maria Andersson

Usch, vad tomt det kommer bli...Men önskar Er väldigt mycket Lycka Till! Och att Ni kommer att ha det gott!

Och Era efterträdare kommer säkert att lyckas också. För var finns världens bästa personal? Jo, på Livingroom=))

KRAM

2011-03-02 @ 10:08:29
Postat av: Pernilla Stoor

Jag komma sakna er massor!!! <3

2011-03-07 @ 10:50:36
URL: http://www.stoor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0