Grattis!


Idag fyller min fantastiska dotter Nova-li tonåring. Hon är det bästa som finns och nu är hon inte mitt barn längre utan min tonåring. Hon var helt knäckt över det i går. Hon vill vara barn lite till. Helt rätt tycker jag. Vuxen är man ju så länge, barn så väldigt kort tid. Men jag vet att hon kände sig ganska vuxen igår när hon hjälpte mig med söta Edvard. Se så söta.

I söndags var Nova-li och hennes kompis Emma på besök på gymmet. Vilka grymma brudar. De slet som djur, fyllde på dricka, byggde om butiken, rensa förrådet och packa upp mer goda Itrimgrejer. Barnarbete? Nopp, de gjorde det på fri vilja, coolt! Tack ungdomar, ni är bäst!




Coola brudar i baren!




Kommentarer
Postat av: Mamman

Mina tjejer är fortfarande mina BARN, de är 25 och 19 år!Men de är vuxna barn ;) (nästan)

2011-03-29 @ 16:53:16
Postat av: Malin

Ja visst är det så, Nova-Li kommer också vara mitt Goa barn alltid! En underbar känsla tycker jag:)) Kraam

2011-03-29 @ 22:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0