Naked truth about denim.


Modebranchen + träningsbranchen = Malin.
Se vad vi sprang på. I ett skyltfönster låg diverse träningsredskap klädda i denim. Det var ju det jag höll på med i mitt förra liv, jag drev en jeansbutik i Skövde. Nu kan jag inte ens gå och shoppa utan att bli påminnd om att det är träning som gäller. Ingen mer "Time out" allså när vi kommer hem.


En boxsäck och hanskar i jeans. Japp, om jag får de boxhanskarna ska jag visa Peter!


Ja, det är jag i bakgrunden! I Wish...


Kolla hantlarna! Kul!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Men va fresh!! Vad duktig du är hör på bloggen Malin! Jag är en trogen följare och läser den dagligen! Rpm releasen va grym!!!

2011-03-28 @ 09:01:55
URL: http://www.binabus.se
Postat av: Malin

Åh, tack Sabina! Jag är nybörjare men gör så gott jag kan, det är ju kul vet ja;))

2011-03-28 @ 13:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0