Tips från coachen


Alla behöver ibland lite ny inspiration.
Så jag drog runt bland alla härligt lyxiga magasin igår och se vad jag hitta. Damernas värld full med träningsinspiration, härligt. I tidningen fanns också ett träningslexikon som bla. tog upp träningsformen NIA. Kul! För på lördag kommer nämligen Sabine från Sturebadet i sthlm och kör ett inspirationpass hos oss kl. 14. Så coolt! Missa inte det, boka in dig på webben och låt schlagerlördagen starta hos oss.








Underbara Sabine Itze-Wärn som ni kan träna med nu på lördag!

Självklart kan man ju starta träningsdagen redan kl. 09.30 med zumba och latinomix med vår egen stjärna Jurgita. Mer tips kommer, Malin the coach.







Kommentarer
Postat av: Karin

Tack så mycket coachen, kul att bloggandet lever. Zumba lördag 9.30 - hoppas få se dig där/Karin

2011-03-09 @ 14:03:02
Postat av: Marina

Synd att jag missar detta...verkar kul!!

2011-03-09 @ 17:26:27
Postat av: Malin

Hmm, orkar jag två pass på en och samma dag?

Måste ju prova NIA! Jag är ju inte lika duktig som ni!

Men snart...

2011-03-09 @ 21:00:06
Postat av: Gun

NIA verkar kul! Jobbar på lördag, hoppas det kommer fler tillfällen!

2011-03-09 @ 22:43:52
Postat av: Ingrid Christensson

Jag har bokat ,ska bli spännande att testa. Malin klart du klarar två pass på en och samma dag, du är ju jätte duktig!

2011-03-10 @ 13:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0