Kreta Del 3 - Träning, träning åter träning.


Det var bra träning på Kreta.
Hög träningsfrekvens! Alla slet och svettades. En del stog ut hela passen, andra inte. Det fanns de som gjorde ett snyggt avslut och dansade ut lite försiktigt, trodde säkert att ingen märkte. Men det gjorde vi, Sofia fick det till och med på film. När jag vet hur man lägger upp filmer här på bloggen så ska jag visa er! Ingen går säker...

Vi tränade på tennisplan. Det var ju bra att tennisplan kom till användning eftersom hotellet inte hade tennisrack. Boban, Henrik och Per gick varje dag ner till repan och frågade om de kunde spela tennis, samma svar varje gång. Inga tennisrack idag heller. Kanske var det bra att tennisracken inte kom, då dansade de Zumba med oss andra istället! Bra jobbat killar! Och de kunde svänga med höfterna! Lyllos deras brudar!! Haha

Den grymmaste träningen är ändå shoppingen. Och den var härlig. Snygga skor, olivolja, smycken, klockor och massa mer följde med oss alla hem. Säkert har vi hjälpt Grekerna lite nu i svåra tider!


Yoga, bodybalance och pilates behövde vi också lite av. Eftersom tempot var så högt hela veckan! En del är mjukare än andra...


Alla, och då menar jag ALLA, var med på Zumban! Grymt!


En del tar det på blodigaste allvar, andra..ja inte vet jag! Mohaha


Inga stela höfter här inte...


Shopping, grymmaste träningen ever! My Girls, all of them, Peter är ju lite femaleisch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0