Mot Sthlm och 2012.


Idag gick resan mot huvudstaden och nya projekt.
Spännande! Redan på tåget stötte jag på massa matnyttiga artiklar om just träning. Trevligt tycker jag, aldrig fel att förkovra sig;) Att sedan läsa och upptäcka att jag måste sälja världens bästa produkt gjorde starten på denna resa perfekt. Att sälja rolig, svettig och hälsostärkande träning är ju den ultimata produkten. Att sedan krydda det med ett brinnande intresse för folkhälsa är ju bara för bra. Vi har sådan tur jag och Peter! Tack för att ni inspirerar och motiverar oss på denna grymma resa.

Kliver lite trötta efter resan, och en lång dag i city in på hotellrummet.
Och se där, möts genast av lite info om träningsmöjligheterna på rummet. Det är bara att hugga i, lite situps, armhävningar och benböj sedan är man full av ny kraft att ta tag i 2012! Kan det bli bättre?




I tidningen kupé på tåget.


Det första Peter hittade på rummet, jag kollade såklart toan;)


Kontoret! Där alla ideér föds;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0