Det kom ett brev.



I går kom det en blomma och ett brev, jag läste brevet och blev så rörd! TACK;)


Tänk vad tiden går, det är ett år sedan vi träffades. Sedan dess har allt varit jättebra och jag trivs så bra tillsammans med dig. Egentligen är det lite märkligt att det gick så fort att fastna för någon man inte kände alls tidigare. Det är inte helt enkelt att förklara så här men jag hade en annan förut som var ganska lik dig. Det var helt annorlunda och inte alls som med dig. Ibland var det till och med så att jag inte ens ville träffa den förra och ibland gick jag hem utan att vi gjort något tillsammans, det var inte kul helt enkelt.

Det kommer aldrig att hända med dig, det är alltid kul att vara med dig och en dag utan dig känns inte riktigt bra faktiskt. Vilken tur att jag vågade gå till dig första gången och se hur du var, det var faktiskt lite jobbigt, tänk om det inte hade hänt eller känts bra, vad tråkigt det hade varit att inte få lära känna dig.

Hoppas vi får många fina år tillsammans. Tack för att du finns och att jag får vara med dig, Livingroom

// Ronny Hvass


Tack underbara Ronny, you made my day;))) Stor kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0