Sista blogget idag!



Vilken bloggstorm! Massor att blogga om idag;) Eller faktiskt lite extra tid till just bloggen, kul! Har just kommit hem från mitt allra första RPM pass. Helt slut! Men vilka instrukörer vi har på Livingroom! De är grymma! De bara "köttar på" som Linda så härligt säger;) Svetten rinner, livet känns tungt och då tycker brudarna Linda & Karin att man ska "kötta på". Jag gjorde som de sa och jag lovar...jag sover gott inatt;)) TACK BÄSTA KARIN & LINDA!!! Det var så kul!

Tur att söta Malin Floberg bakade världens godaste bullar till oss på Livingroom idag. Jag ville ta två, men det fick man inte minsann. Då fick man onda ögat av Silvia och Johan:( De skulle säkert ha dem själva! Tack underbara Malin, en bulle var precis vad jag behövde efter monsterpasset.






Fick ett spännande samtal just nu...vilken fantastisk avslutning på en underbar dag! Kram alla!
Och tack Malin, Linda och Karin, you rock;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0