Så spännande & kul.



Att det kan vara så kul
att snickra på en ny hemsida! Jag sitter nu dag ut och dag in och bara samlar matrial till vår fina nya hemsida. Snygga bilder på vår personal och instruktörsteam, bilder på gymmet, på passen och texter! Massa text. Tur man har en egen lite Copywriter i familjen. Frida sitter nu och sliter sitt hår för att reda ut alla mina "kråkfötter". Men den kommer att glänsa;) hemsidan allså. Det var Mindius som vågade ta sig ann oss.

Vi vill ju ha en levande hemsida! Det händer så mycket hos oss och det vill vi förmedla. Alla läser ju inte bloggen, konstigt men sant;) Jag älskar min blogg, jag gillar att skriva om allt som händer, ge tips och annat smått och gott. Nu kommer det direkt på hemsidan. Så spännande! Här en liten smygtitt!

Mindius som hjälper oss med vår sida är så bra! De styr upp hela skeppet, ska till och med gå på kurs, hemsidekurs! Längtar efter att få lansera hemsidan nu. Det kommer bli lättare att se gruppträningsschemat, träningstips, vad som är på G och massa annat kul så, stay tuned!








Kommentarer
Postat av: Hanna

spännande.. ;)

2012-04-10 @ 22:25:32
URL: http://brage.shapemeup.se
Postat av: Andreas

Det är roligt som bara den med hemsidor, men man kan lätt bli galen när det inte går som man vill.

Vi får hjälpa och stötta varandra.

2012-04-11 @ 16:07:43
URL: http://www.whiteframe.se
Postat av: Malin

Det vet du Andreas! Är i behov av dig & din kamera!

2012-04-12 @ 06:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0