En vanlig dag på jobbet.



Vilket roligt jobb jag har. Det händer så mycket hela tiden. Någon som rehabtränar, vissa har fullt upp med sina Fustraövningar och salarna kokar av glada medlemmar. Det är så kul! Idag är det min "lediga" dag men har redan klarat av ett antidoping möte, fakturor som ska betalas, tränat och ska nu vidare på inköp och planering! I love it! Vilken variation.

Har även varierat min träning. Testat CXWorx, (ett grymt svettigt core/bålpass) kört Bodypump, promenixat och pressat mig själv med mina Fustraövningar. Känner mig helt mör men glad. Nu är det fredag och jag ska njuta av varenda minut;) Gört du med!!



Frustrabrudar


RehabSara;)


Functional moves release!

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Hm, vart i Skövde ligger detta gym? Vilka öppettider är det? Finns det något enskild hemsida för gymmet? Och en sista fråga (för tillfället, kommer säkert fler): finns möjlighet till barnpassning under tiden man tränar?

2012-01-20 @ 19:08:12
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Malin

Annika-Livingroom ligger på Staketgatan, vid Garpadammen i SLA huset. All info finns på

livingroomsports.se VÄLKOMMEN;)



Och ja vi har barnpassning;))

2012-01-21 @ 22:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0