Första vårtecknet.


Nu klipps & pysslas det på Livingroom.
Det nya vårschemat ska börja gälla nästa vecka och det innebär massa pyssel. Nya pass måste klippas till och plastas in, nya intstruktörer presenteras och bokningssystemet uppdateras. SÅ KUL! Det känns nästan som att våren är påväg;) Det kommer en passbeskrivning på bloggen om de nya passen, men inte idag. Dagen har gått i ett rasande tempo, konstigt att jag hann träna men det gjorde jag;) Bra där Malin.

Ni får inte glömma att berömma er själva.
Jag menar att positiva tankar gör livet lite roligare, även när man stressar. Jag blev så stolt över mig själv när jag lyckades pressa in ett träningspass trots massa stress. Så missa inte peptalk på torsdag med Birgitta Thörn, där har vi en kvinna med massa positiv energi;)




Kommentarer
Postat av: Sofie

Roligt med nytt schema! Och jag har samma favorit som vanligt - bodycombaten! :)

Är lite nyfiken på Livingroom RUN också. Hatar visserligen att springa, men jag lär behöva't, haha :) Hoppas det finns nån mer snigel med på passen som kan hålla mig sällskap längst bak :p

2012-01-09 @ 22:24:15
URL: http://fiffilin.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, jag kan haka på men då hamnar vi nog lååång bak;))

2012-01-09 @ 22:56:47
Postat av: Sofie

Lagom med ett varv runt huset medan de andra tar milen. Borde gå lika fort ungefär :D

2012-01-10 @ 19:59:03
URL: http://fiffilin.blogg.se/
Postat av: Malin

Jupp, med stopp vid nåt fik! hahah!

2012-01-10 @ 21:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0