Gladiatorerna.


I morgon är det veckans sista dag
och jag har en lååång arbetsdag framför mig. Jag gillar att jobba hela söndagen men nu får jag för första gången problem med att träna! Jag får se hur jag löser det, den som vill kan;)

I kväll ska jag inspireras av Gladiatorerna.
Hela familjen gym (jag, Peter & Nova) blev bjudna av TV4 på inspelningen av finalen på Gladiatorerna. Det var riktigt kul att få se just finalen. Alla Gladiatorer var trötta, slitna och skadade, men gjorde ändå en riktig kämpar insatts.

Själv har jag fått ny energi och känner mig inte alls sliten.
Konstigt med tanke på hur otränad jag är och nu är inne på dag sex tror jag. Har redan tappat räkningen. Men det är bara att köra på, bara typ 24 dagar kvar!

Vill passa på att informera alla utmanare om att på måndag den 9/1 finns PT-Louise på plats kl 17-18 för frågestund. Och på torsdag 12/1 kl 12-14 finns PT-Betina på Livingroom för mätningar, frågor och genomgång av nya övningar. Missa inte!

Missa inte heller att boka in Peptalk med Birgitta Thörn på torsdag 12/1 kl 19.00 i Sportsroom. Kommer att bli en fantastisk föreläsning. Välkomna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0