Me like EasyLine.



Dag tre. Vaknade nästan innan jag somnat. Kroppen kändes tung och stel. OCH det är bara dag tre! Hjälp! Att träna fem, sex dagar i veckan är ju för många av er småpotatis och jag är såå imponerad. Själv har jag bara tjugosju dagar i rad kvar! Kommer att tycka att träning tre dagar i veckan är "no big deal" efter denna utmaning.

Annars tycker jag att jag redan känner en viss skillnad.
Är det möjligt? Eller inbillar jag mig bara? Motiverande vilket fall som helst. Idag bestod min träning av ett EasyLinepass i ett stenhårt "Petertempo". Riktigt hårt och skönt. Har kört lite Fustraövningar också. Det känns vill jag lova. Att det ska vara så svårt att andas!

Jag är så nöjd och glad att jag äntligen har kommit igång med träningen! 2012 here I come!



Kommentarer
Postat av: Pia

Heja, heja, tror på dig!!

2012-01-04 @ 19:12:59
Postat av: Malin

Åhh, tack! Tur att någon tror på mig när jag själv

börjar undra...

Stor kraam

2012-01-04 @ 22:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0