Soffan vs Malin, 1-0



Attans igår fick jag inte till min träning! Fy skäms Malin! Fick till en långpromenad & ett halvdant hemmaträningspass med en hund hängande i brallan. Inte bra! Det blev kalasfirande istället. Kändes inte alls bra senare på kvällen när jag intog soffläge, Soffan vs Malin 1-0:( Gillar inte att förlora!

Tur då att morgondagen har guld i mund. Vårschema start med Bodycombat release kl 17.30! Och CXWorx!
Premiär!! Ett grymt pass som jag bokat in mig på. (var fullt mån, så tis fick det bli) Gött att vara på banan igen. Barnpassningen kör igång också! Äntligen kan alla små Livingroomare göra entré:) Missa inte tidsändringarna! Måndag och onsdag 9-11 & 16,30-19. Annars allt som vanligt.

På torsdag ska jag gå på föreläsning! Jag älskar äventyr och grymma utmaningar. Kom och lyssna vetja! Det är ett begränsat antal så boka boka! Klockan 17,30 på torsdag den 19/1.



Niclas Launtakoski, en grym kille att lyssna på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0