Jag blev riktigt nöjd.



Allså, i söndags anföll kreativiteten mig.
Helt våldsamt. Hela butiken fick ett ansikslyft;) Jag blev riktigt nöjd med mig själv. Precis som alla ni som tränar med kontinuitet ska vara. Ni är grymma. Jag blir så avundsjuk. Tänk att det är så svårt att få till träningen bara två gånger i veckan. Nu har jag iallafall bestämt mig för träning på torsdag och på det extra insatta CXWORX passet på lördag den 10/3 med Tessan kl 11.00. Nu måste jag bara verkställa det också!
Lätt att boka in, svårt att fullfölja! Men nu, nu är det dags om jag ska hinna slipa på formen till baddräkten ska på!

Eller ska jag gömma mig i vassen denna sommar också?
Kanske inte så konstigt att jag gillar kläder;)


Kommentarer
Postat av: Just nu räcker inte vassen jag behöver gömma mig under bryggan men på fredag skall skorna på och utflykten tar mig till Skövdes grymmaste gym så jag kan ligga på bryggan i sommar.

2012-03-06 @ 18:54:31
Postat av: Malin

Haha, bra där! Då slipper vi

ligga under bryggan & trängas!

Vi syns på fredag;)

2012-03-09 @ 06:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0