Tre veckor!

Hallå, herre min Jesus nu har jag vart seg med bloggen! Men jag går lite på sparlåga. Mest sover jag. Man sover ju som ett barn när man Itrimar och tränar på det här viset. Inte sen jag var tonåring har jag fått iden att lägga mig och sova några timmar på eftermiddagen. Jag tar typ igen alla år med dålig sömn just nu. Här behövs ingen concealer längre, jag har pigga ögon igen!
Imorgon är det slut på de tre första veckorna, och jag som egentligen har dålig karaktär som efternamn har klarat mig helt utan att fuska. Kilona rasar såklart. Men mest är detta en mental seger.

Eller helt utan fusk... okej om ni inte berättar något för någon så blev det ett litet glas fusk denna helg. Men inte mer och hej jag är ändå så stolt över mig själv. Så det gör inget tycker jag. Med risk för att Frida ska tycka att jag låter för mycket som Blondinbella så ska man ju vara sin egen bästa vän. Aldrig klanka ner på sig själv, det finns det så många andra som gör ändå.
Så jag säger, you go girl till mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0