Resultat

Oj, nu har jag vart slapp. Många bollar i luften hela dagarna och hård träning på sistone gjorde att jag behövde lite chilltime. Hade tankarna på träning efter jobbet, långtgående planer faktiskt. Jag hade nästan bestämt mig. Men så blev en kopp kaffe i goda vänners lag istället. Får ju erkänna att man blev lite sugen när sällskapet brevid tog in burgers med diverse sideorders. Jo, det måste ändå erkännas.
Men så jobbigt var det ändå inte med tanke på att jag var hos Beda idag för mätning. Och det kan jag berätta folkens, att allt hårt jobb har gett resultat!
Några siffror pratar vi dock inte på min blogg, inte än.

By the way, jag vill ha sommar. Därför ska jag nu dricka tomatsoppan kall, som gazpacho. Jag vet Beda, försent på kvällen. Men det har vart en upp och ner typ av dag.




Och får jag inte svensk sommar och uteservering på Pims så åker jag gärna tillbaka hit, till Mexico. Nu hade man ju känt sig lite bekvämare i bikinin också...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vad det ser härligt ut, bra jobbat med bloggen

längtar efter sommaren och det ger ny motivation.

2011-02-17 @ 09:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0