En förtappad bloggare!

Jag vet, jag är en helt förtappad bloggare. Jag har massa tid men ändå ingen. Jag sover, käkar Itrim och försöker träna. En sån här resa som jag har påbörjat kräver också att man ägnar sig åt lite eftertanke.
Jag har sett att jag har fått en del frågor här i kommentarerna, så jag tänkte vi kunde ha en liten frågestund såsom storbloggarna har.
Så har ni några frågor om hur jag upplevt den första tiden med Itrim kan ni posta dem i kommentarerna. Jag svarar på det mesta!
Hallå nu ska jag käka en bar och sen ska jag på teater. Kulturellt!

Kommentarer
Postat av: Malla

Tack för igår;) Som den itrimare man är så måste jag säga att vi va riktigt duktiga igår! Att itrima och vara på partaj kan ju vara lite lurigt!

But we did it!

2011-03-06 @ 09:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0