Instruktörsutfrågning: Lena Bergsten


Nu till Lena Bergsten. Som vi hoppas får bukt med sina ryggproblem och snart är tillbaka på cykeln.

Ålder: 24

Instruktör i: Activio och spinning(håller inga klasser just nu pga av kvaddad rygg)

Favoritträningslåt: Trentemöller - Rykketid

Favoritmaträtt: Sushi

Favoritgodis: Skumtomtar

Bästa träningstips: Försök att överraska kroppen varje gång du tränar!

Bästa vilotips: Filmmaraton.

Började intressera mig för träning: Började med Friskis&Svettis för ungefär hundra år sedan men det var under min gymnasietid som gym- och spinningeran var definitiv.. och den har minsan inget slut!

Utbildade mig till instruktör för att: det kändes helt naturligt, gymmet och spinningsalen har varit mitt andra hem i hela mitt någorlunda "vuxna" liv, då är det svårt att inte vilja dela med sig av det goda.

När jag inte håller pass tränar jag helst: Styrketräning eller fuldansar. Drog en polka på stan häromsistens.

Mål med min träning: För tillfället är det för att få utlopp för all min överskottsenergi och få ordning på min rygg som jag har problem med.

När och vad man bör äta för att orka genomföra mina pass: Ett Activiopass är ganska krävande, vi ligger högt i puls och fördelen av den energi vi förbrukar kommer från kolhydrater, se till att äta ett mål mat ett par timmar innan passet.

När jag inte tränar eller jobbar: Fotograferar, lyssnar på musik och layoutar.

Få vet att jag: Skulle vilja bli DJ.

Det bästa med Livingroom: Att det aldrig blir tråkigt! Det är alltid något nytt på gång!


Lena är en hejare på styrketräning.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0