Instruktörsutfrågning: Linda Gustavsson

Ge mig en applåd för Livingrooms svar på hulken: Linda Gustavsson

Ålder: 31

Instruktör i: Bodypump, RPM och Functional Moves.

Favorit träningslåt: Jaaa, alla som känner mig vet ju att jag älskar när det är så mycket E- type o Cascada som möjligt när jag tränar...

Favorit maträtt: Kvällsproteindrinken är alltid rätt, blandad på mjölk om man vill lyxa...

Favorit godis: Gärna choklad med choklad inuti, runtomkring och ovanpå!

Bästa träningstips: Vad du än tränar, utmana dig själv annars blir du aldrig bättre!!

Bästa vilotips: Kunde bli bättre på det där själv..

Började intressera mig för träning: Räknas fotbollen på mellanstadiet?? Gymmet blev det seriöst inte förrän på senare tid.

Utbildade mig till instruktör för att: jag vill inspirera o hjälpa andra att hitta sina utmaningar.. Och få betalt för att få 30 personer att göra exakt som man vill är väl aldrig fel!!

När jag inte håller pass tränar jag helst: Tungt

Mål med min träning: Utmana mig själv varje gång och skaffa mig snyggast biceps såklart!

När och vad man bör äta för att orka genomföra mina pass: Ät!! Skippa inte kolhydraterna, varken före eller efter, det gör ont att ramla av en spinningcykel eller få en pumpstång på tån...

När jag inte tränar eller jobbar: ha ha!!

Få vet att jag: förutom instruktör också är cirkusdirektör och zooskötare... Har 3 fantastiska underbara hundar som ibland, men väldigt sällan, får mig att känna mig som en sådan...

Det bästa med Livingroom: Alla underbara tränande personer såklart!!!!
Superstarka Linda..
..med supersnygga muskler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0