Just nu.


Kom precis till Livingroom och möttes av en extremt produktiv personal. :)


Känn dig som hemma var det ja. Haha. Man kan inte annat än älska den avslappnade känslan vi alla, personal och medlemmar, har skapat här. Eller vad säger ni? 


Verkar vara fler än jag som har en förkärlek för att stå på löpbandet och trampa. Skulle egentligen lika gärna kunna ställa mig på Waven eller sätta mig på en cykel, men idag väntar jag hellre lite. Känner konstigt nog ett enormt sug efter att gå en lång stund utan att komma någonstans. 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Håller med, man känner sej verkligen som hemma hos er. Ni e guld! :)

2010-10-21 @ 22:10:31
URL: http://johannaunghlarsson.blogspot.com
Postat av: Christel

Stormtrivs!!!!

2010-10-22 @ 00:12:42
URL: http://www.funbeat.se
Postat av: Pia

När man en gång i månaden slutar tidigt en freda, och väljer gymmet framför annat, då är det bra!!! Ett perfekt avslut på veckan.

2010-10-22 @ 21:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0