Ny mixer.


Igår gav vår mixer upp. Den vägrade att starta. Sa "Hejdå, nu orkar jag inte mer! Blanda era förbannade drinkar själva. Jag drar!" Totalt utbränd alltså. Och jag sörjer lite. I alla fall tills vi hittat en ny. Någon som har ett tips? Kom gärna med det snabbt. Jag är nämligen inte vän med den vi har just nu, våran reservmixer. Den är liten och otäck.

När vi ändå pratar drinkar kan jag ju passa på att berätta att det finns en ny smak på protein. Toffé. Smakar godis. Vill man kan man blanda våra hälsodrinkar hemma. I butiken säljer vi 1kg proteinpulver från Dalblads. Samma som vi använder. Blanda med mjölk och en halv banan så smakar de som här.


you are not my friend..




För 349 kr är burken din. Sen är det bra att mixa och njuta.


Kommentarer
Postat av: Karin

Vet inte om de är bäst - men mixrar (heter det så i plural?) från Kitchen Aid är iaf snyggast!!!

2010-10-07 @ 14:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0