Svar del 2.

Här kommer fler svar på era frågor. Pang på.

Karin: Läste i GP om träning som var inspirerd av dansen, kläderna mm i Bollywood filmera - lät underbart crazy - något att pröva?

Pernilla svarar: Jag spanade in Bollywood dans och såg att än så länge finns det bara kurser i detta på deras egna skola i Stockholm. De utbildar inga instruktörer i det. Men vi skulle ju kunna ha en workshop på Livingroom med Bollywood dans i framtiden. Som ett extra pass någon helg. Vad tror du om det?

Sofie: Kommer ni att börja med BodyJam?? Verkar ju skitskoj! :)

Pernilla svarar: Jag har haft BodyJam i bakhuvudet ända sen vi öppnade på Livingroom. Förhoppningsvis finns det på schemat till nästa höst. Det svåra är bara att hitta BodyJam instruktörer. Finns det någon där ute som antingen är utbildad eller har flera års erfarenhet av dans och är intresserad så hör gärna av dig er till mig på [email protected]
Hanna: Kommer det bli några morgon-spinning-pass på nästa schema? Det enda jag tycker saknas! :)
Pernilla svarar: Jag ska göra mitt bästa för att få in ett spinningpass på morgonen till våren. Det hänger på om det finns någon instruktör som kan hålla i det och att det passar in med resten av schemat. Men jag håller på och pillar med det. Bara att hålla tummarna :)
Maria: Hejsan! Jag undrar om ni har planer på att skaffa en liggande legcurl-maskin för baksida lår? Jag saknar en sådan och skulle bli så glad om det var så. :)
Peter svarar: Det finns planer på fler maskiner till gymmet, jag har själv 6-7 maskiner i tankarna som jag vill ta in. Men det kommer bli tidigast efter nyår. Liggande legcurl-maskin är ingen dum idé. Tack för tipset. Jag ska absolut komma ihåg det när det blir dags att ta in fler maskiner. Det är jättebra att veta vad ni medlemmar saknar.

Kommentarer
Postat av: Karin

Workshop med bollywood tema låter som en bra idé

2010-10-20 @ 13:25:21
Postat av: Gunilla

Ja, Bollywood-tema skulle jag oxå vilja vara med på! :-)

2010-10-20 @ 17:48:43
Postat av: Maria

Hurra hurra... Då hoppas jag på en legcurl-maskin! :) Tack för svaret!

2010-10-20 @ 21:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0