Komma till skott.

Idag har varit en springa-runt-och-inte-riktigt-få-något-gjort-dag. Kanske det man kallar fredagstrött. Någon som känner igen sig? Både jag och Malin har påbörjat lite saker här och där, hoppat mellan det ena och det andra och något som egentligen borde ta tio minuter har tagit uppemot timmar.
Konstigt det där, att få tummen ur kan vara så svårt ibland. Vi fastnade i kaffekoma flera gånger ock glömde bort det senaste vi pratade om hela tiden.
Aja, antar att man får ha sånna här dagar ibland. Det bästa med Malin när hon är virrigare än vanligt är att hon har ännu lättare till skratt. Så även om vi haft svårt att komma till skott har vi i alla fall haft roligt.
Så för er som planerar fredagsmys på Livingroom ikväll beredd er på att träna käk och magmuskler. För förutom EasyLine och Freepower står antagligen mycket tjöt och skratt på schemat.
Just det. Tack för tipsen på vad jag kan fråga instruktörerna, ska absolut använda dem! Och om ni har något mer ni vill veta, passa på att skriva det. Jag kommer skicka ut frågorna på måndag morgon. Så ni har hela helgen att fundera.
Imorgon ska jag på massage och kroppspeeling på vårt dagspa Wafu Hudvård och Relax efter jag jobbat. Längtar!
Började packa upp..
..funderar vart jag ska göra av dessa rackare.
Malin the Boss, tror hon är 25 och virrigare än vanligt ;) Chef över griffeltavan, som för övrigt tog henne 4 timmar att göra om och göra klart.
Jag tog lte kaffe, blandade drinkar, skrev funkykidz brev och massa annat. Så butiken förblev ett kaos trots att vi började packa upp två timmar innan. Jisses. Hoppas Malin fått lite bättre ordning tills imorgon. Haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-09-17 @ 20:18:33
Postat av: Malin

Hmm, butiken har nog aldrig varit rörigare än nu=)

Skulle göra fint men det är såå kul att "göra lite allt möjligt" oxå! Hehe

2010-09-17 @ 20:21:33
Postat av: Anonym

2010-09-17 @ 20:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0