Bootcampet är igång!


Ja, jag ska nog inte satsa på en framtid som väderflicka i alla fall. Solen tittade visst fram idag med. Och tur var väl det för i dag var ju premiären för Military Training!

Vid 17.00 samlades ett modigt gäng för att sätta igång med det första träningspasset av tio. I 75 minuter var de tvungna att lyssna till Beda och Peters varje ord. VERKSTÄLL! ekade det över parken.

Jag fångade dem på kort när de gjorde någon tokigt jobbig magövning för att senare ge sig iväg på en löprunda med varandra på ryggen. Efter passet var de helt slut, men förvånandsvärt glada. Något Peter var missnöjd med, han som hade hoppats att de skulle gråta ;)

i










Frågan är hur de kan vara så glada efter allt det där..

Och just det, trots att vädret inte blev så grått som jag hade förutspått var det tydligen många som tyckte att idag var en perfekt träningsdag.För det har varit ett härligt tryck på alla våra pass och i gym och konditionsparken kryllade det ett tag av människor. Innan jag smet in här på kontoret tog jag en bild på allt tränanade folk.


Primetime! Mellan klockan 17.30 - 19.00 är det mycket folk i rörelse inne på Livingroom.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ojojoj, Military Training var en upplevelse utöver de vanliga. Skräckblandad förtjusning. Så jobbig, men så kul! Vi var nog så glada för att vi var stolta att vi fixade de första passet. Hejja hejja :)

2010-09-14 @ 22:00:22
URL: http://johannaunghlarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0