Vardagslyx.

Idag har jag njutit av en kroppspeeling och massage hos Mizue. Det var verkligen helt underbart. Kunde inte låta bli att skratta lite för mig själv när jag kom och tänka på dem som körde sitt andra Military Training pass, medan jag låg och masserades och lyssnade på havets vågor. Men, men. De fick ju fint väder i alla fall.
Fler bilder och mer om vårt fantastiska dagspa Wafu Hudvård & Relax kommer imorgon. Nu måste jag nämligen kila för att fira min födelsedag! Ha en underbar lördagkväll och sväng gärna förbi gymmet imorgon. Svettas loss och njut av frukost. So loooong.
Ååh, jag längtar redan tillbaka. Vill bara lägga mig där igen och göra alla olika behandlingar hon har.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis!!

2010-09-18 @ 23:40:15
Postat av: Pia

Grattis i efterskott!!

Jag har varit Mizue och fått ansiktsbehandling , underbart!! Ska belöna mig med en massage om nån månad igen!!!

2010-09-20 @ 14:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0