Skövdes skönaste gym.


Idag var min Frida på besök från Köpenhamn. Mysigt att ha henne här! Hon har ju hängt med mig i många år nu och känns som att hon tillhör min lilla familj. Men sitta och mysa är ju varken min eller Fridas stora hobby, så idag kom uteserveringen på plats! Vi hann även med att plantera en kitschig Livingroomkruka innan min Nova skulle hämtas. Passar bra till Skövdes skönaste gym! Nu fattas bara grillen. :)


Se så starka de låtsas vara! Hm, skulle gått på Silvias Pump idag men fika istället! :)


Frida satte fart på Peter idag, härligt!


Vi hann bara få ut stolarna så invigdes de av Silvia som lunchade ute i solen.


En nöjd gymägare! Inte så nöjd över den rosa krukan! Hahaha



Kommentarer
Postat av: Karin

hälsa världens goaste Frida

kram Karin

2011-04-26 @ 21:38:38
Postat av: malin

Frida hälsade till alla, ha en skön sommar;)

2011-04-27 @ 09:05:53
Postat av: hanna

jag tycker krukan var helt fantastisk! livar upp. vart är den köpt?

2011-04-27 @ 18:20:34
Postat av: Malin

Visst är krukan läcker! Jag fyndade den på Plantagen för endast 79 kronor! Fanns i massor av färger. En riktig sommarklick;)

2011-04-28 @ 17:56:13
Postat av: Pia

Chich man

2011-04-29 @ 20:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0