Keep cool


Hmm, det var inte mycket som blev rätt här på bloggen igår.
Det är helt klart inte bra att stressa! Ibland vill man hinna så mycket på kort tid och se hur det blev, fel mailadress OCH mobilnr till Betina, fel veckonr på provapå osv. Jag vet att jag inte är ensam med att stressa, så läs nu mina stressaavtips;) De kommer att ge dig världens bästa höst!

Rätt provapå vecka är nu - v.35 och rätt mail och mobilnr till Betina är [email protected] - 0763907075. Rätt ska vara rätt;)



Goda anti stressråd:

1.   Sov
2.   Jobba inte ända till läggdags
3.   Säg nej
4.   Träna
5.   Ät rätt
6.   Sätt punkt för arbetsdagen
7.   Håll ordning
8.   Tänj din irritationsgräns
9.   Hitta något som ger dig lugn
10. Carpe diem


BodyBalance, låter som ett gott råd mina vänner;) Stay cool!

Kommentarer
Postat av: Pia

Jag tror Malin behöver prova på yoga på Livingroom!!

2011-09-01 @ 16:32:01
Postat av: Malin

Har ju funderat på det, men tänk om jag inte kan sitta still så länge? Kanske just därför...

Vi ses på Yogan;)

2011-09-01 @ 17:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0