Nu kör jag igång



Har legat på latsidan hela sommaren (hmm, hela livet tom) men nu är jag på G.
Äntligen! Har bokat in mig och Nova-li på BodyPump idag kl 12.00. Nu ska fettet brinna!

Ska även testköra det ev. nya konceptet LivingTogether;)
Ett ungdomskort som gäller för ungdomar från 13 år, men enbart träning med målsman. Kan det vara något tror ni? Vi vill ju vara en anläggning som passar alla men det är viktigt att det blir rätt. Så hjälp oss, vad tycker ni? Ni är viktiga för oss! Vi vill att ni ska trivas och ha kul, oavsett om du är en 26 årig singelkille/tjej eller en Greta 65 år, en familjefar eller en kvinna 40+ (det nya 20;) mm. Vågar vi släppa in dem, trettonåringarna?

Nu måste väskan packas och skorna snöras på, nu ska här tränas! I´ll be back!




Se vad sommaren har gjort med mig, måste ta tag i det;)





Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad roligt! Då hoppas jag få se dig på massa pass framöver! :) Men nog ser du bättre ut än hon på bilden!! :P



Vill du ha en ärlig åsikt om gymträning för 13-åringar? Hoppas det så ni inte blir arga/ledsna nu :) Jag skulle svara nej av två anledningar. Det första är att man ju brukar säga att en kropp som fortfarande växer är extra känslig för felbelastningar och lättare får skador. Förstår att ni menar att den risken minskar i och med att målsman är med, men med tanke på hur många vuxna man ser på gymmen som belastar fel själva (tex har krökt rygg vid stångrodd, marklyft mm) även om de faktiskt har fått en genomgång av instruktör så tror jag inte att alla är lämpade som "instruktörer" åt sina barn. Om så unga ska träna med tunga vikter överhuvudtaget så tycker jag det borde vara tillsammans med utbildad gyminstruktör. Däremot styrketräning med egna kroppsvikten eller gruppass tycker jag är jättebra, men då kommer vi in på anledning nummer två till varför jag säger nej; Jag tycker själv och vet att andra också tycker att gymmet börjar bli ganska mättat på medlemmar. Det är egentligen bara nu under semestertider som det är glest med folk, annars är det oftast ganska fullt bland vikter och maskiner och svårt att få plats på många gruppträningspass om man inte är ute en vecka i förväg. Antar att ni skulle bli enda gymmet i stan som släpper in så unga? I så fall blir det säkert en ganska stor drös med folk och jag själv tycker att det räcker som det är nu ;)



Hoppas ni även tar sådan kritik. Jag brukar ju vanligtvis ösa över komplimanger och prata gott om Livingroom, och alla era andra koncept, events, idéer och liknande är toppen!! Bästa gymmet i stan, och det vet ni ju! :) Det är bara det här jag är lite negativ till. Hoppas att ni får in fler åsikter från andra medlemmar! Vi ses på gruppträningspassen då!? ;) /Sofie

2011-08-09 @ 22:38:27
URL: http://fiffilin.blogg.se/
Postat av: Anonym

2011-08-10 @ 08:48:52
Postat av: Pia

Håller helt med Sofie, både vad gäller ungas träning och antalet medlemmar.

2011-08-11 @ 09:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0