Glad Alla Hjärtans Dag!

Med risk att bli lite fånig nu måste jag bara erkänna att jag älskar denna dag, alla hjärtans dag. Jag menar det här är ju dagen att fira kärleken. All sorts kärlek. Kärleken till familjen, till vänner, till livet, till upplevelser, kärleken till träning. Ja, vad som helst. Jag älskar allt som har med kärlek att göra. Och idag, 14 februari, gör mig alldeles knäsvag.
Just nu hade jag hellre varit på Livingroom än flygplatsen i München kan jag säga. För där sprider vi extra mycket värme idag. Se så fint de har gjort! Och dessutom så kör Anna alla hjärtans dag special på FlowYogan 18.15 ikväll. Det blir ett roligt, busigt och stärkande pass med masa härliga lovehits, chokladhjärtan och yogi-te. Så mysigt!
Just det, gårdagens Surprisepass var Pilates med Marjo, men jag återkommer med mer om det. Sen måste det sägas att minPlaylist tar kvällen ledigt för att gå på dejt, men återkommer nästa måndag med ny skön DJ. Ha en underbar dag.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ni e så himla fina, hela bunten! Kram <3

2011-02-14 @ 22:05:45
URL: http://johannaunghlarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0