Freddy inköp.

Hallå allesammans. Igår hade jag min sista lektion, så nu är det slut flängandes till Göteborg. Så nu äntligen kan jag hålla koll på vad som händer onsdagar och torsdagar på kära Livingroom.
Men, det jag egentligen skulle berätta var att innan jag drog till Göteborg igår kom Malin från Freddy förbi och vi köpte in höstkollektionen. Så grymt mycket snyggt! Ni anar inte. Nästan så jag vill ha höst nu, nu, nu.
Som tur är kommer ju vårkläderna börja trilla in snart (kanske har det redan kommit en låda) och dem är ju verkligen att dö för.
Här får ni i alla fall en liten, liten teaser på vad som kommer om sisådär ett halvår.








Dem är skorna kommer. Helt fantastiska! Åh, jag vill så gärna ha dem nu..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0