Jag tar timeout.


Jag har bestämt mig, jag tar timeout. Jag har träningsvärk även idag, värre till och med. Så jag måste vila. Tur att min nya Elle damp ner i brevlådan! Man måste ju låta kroppen återhämta sig. Alla är förstås inte som jag som tur är. Jurgita kom insvepande på Livingroom i morse kl 06.40 med en hel drös glada zumba-dansare efter sig.

En av dem var Gun. Hon kan den damen. Först dansade hon zumba kl 06.45 sen iväg till simhallen! Jag blir såå imponerad. Själv tar jag nya tag i morgon. Vad det blir får vi se, men träna ska jag. Jag ska nu inta soffan i horisontellt läge. Gött!


Vilka tjejer! Uppe med tuppen för att träna. I love it!

Kommentarer
Postat av: Karin

kan tipsa om ett pass med bra ledare ; ) - easy line fredag eM hihi

2011-03-16 @ 20:26:39
Postat av: Malin

Huu, Det är väl Peters...

2011-03-17 @ 17:46:41
Postat av: Maria Andersson

Man kan inte ta TIME-OUT direkt...=)

Lär inte Peter dig något?!??;)

2011-03-19 @ 11:11:43
Postat av: Malin

Nooop;)

2011-03-19 @ 18:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0