Världens grymmaste instruktörer!


Helt ärligt, på Livingroom huserar världens grymmaste instruktörer.
Jag tog mod till mig igår eller blev lurad av min goda vän Nilla att gå på två pass på raken. Jag som är såå otränad. Men vad gör väl det när man blir peppad av dessa fantastiska tjejer och killar! Det flödar energi, glädje och ren styrka på dessa pass! Alla måste prova!

Jag och Nilla kämpade oss igenom Lindas stentuffa BodyPump. Linda är stenhård i dubbel bemärkelse, jag lovar! När jag slet med nästan bara stången, fyllde hon sin med massa vikter! Hon är grym!

Efter detta styrkepass tyckte Nilla att vi skulle runda av med BodyJam. Ett roligt konditionpass sa hon. Det var jätteballt. Jag kände mig som Eminem, ni vet den vite rapparen, fast mycket stelare. Jag hade duktiga Karin framför mig och hon kunde svänga, det vill jag lova. Någon som faktiskt kan det här med BodyJam är ju såklart Jenny.

Världens bästa Jenny! Hon fick oss att skratta, se tuffa ut och svettas. När jag kom hem till min dotter så ville jag ju visa henne hur vi dansat, hon bara skaka på huvudet och tycke jag skulle öva lite till och inte se så sur ut. Jag ska nog visa henne, morsan kan! Alla kan. Det är det som är så kul. Jag är nog fast, gruppträning är min grej. Nu ska jag bara läka mina onda muskler sen på´t igen.


Vet ni, hon pratade och peppade medans vi knappt kunde andas!


Vissa medlemmar är också stentuffa!


Kolla Nillas vikter, jag tror hon har mer än mig!


Så cool! Jag vill dansa som Jenny.


Maria öste på med hela handen i bandage, vi var grymmast i världen!





Kommentarer
Postat av: nilla

hahahaha... men Malin det finns ju inga lättare vikter än de jag använder ;)

2011-03-15 @ 13:16:17
Postat av: Maria Andersson

Hahaha..Go´du är Malin!

Här hemma blundar dom när jag skall visa vad jag kan=)

Eller INTE kan;)

2011-03-15 @ 13:50:10
Postat av: Malin The coach

Vaa, Inga lättare? Hade jag bara stången eller är jag lika stark som du Nilla? Låt dem blunda Maria för vips står du bakom "Madonna". Kraam

2011-03-15 @ 13:58:47
Postat av: Karin

Go Malin, du har det viktigaste när det gäller träning- glädjen/karin

2011-03-15 @ 14:33:35
Postat av: Malin

Just det Karin, du har helt rätt! Rörelseglädje det är de det handlar om. Såå kul! Och Karin, du har känslan;)

2011-03-15 @ 14:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0