Kreta Del 6 - Allt har ett slut.


Livingrooms första hälsoresa till Kreta, innebörden av det kunde ingen riktigt veta.
Men efter er medresenärer att dömma, visste jag att denna resa skulle vi aldrig glömma. Det har varit för kropp & själ på många nivåer. Och blandade drycker har fyllt våra depåer. Men alkohol är också en källa till energi, Karin upplyste oss bestämt om detta, visst är hon ett geni!

Vi har tränat Core, Aerobic, styrka och dans, även killarna klarade detta med glans.
Vi har njutit av havsbad, promenader, god mat, shopping, ravinen och massa skratt & prat. Trots att vi lunchtzatziki ej fick smaka, är jag ändå väldigt nöjd när vi återvänder tillbaka. Jag har haft superkul och är glad att ha lärt känna er. Nu ska vi hem och utveckla resan ännu mer. Tack härliga ni för en kul resa denna vår, jag reser gärna med er igen nästa år!
Kram Pernilla;)



























See you soon;)


Kommentarer
Postat av: Sofie

...å där kom närbilden på mig också som en perfekt avslutning ;) Himla fin bildserie och kul skrivet! Tack igen för en underbar resa!! :D

2011-05-30 @ 21:48:43
Postat av: Pia

Härligt, vi hänger på nästa vår!

2011-06-02 @ 08:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0