Storshopping dax.


Idag passade jag på att boka in en ansiktsbehandling hos Mizue. Inte nog med det, jag fyllde på lagret med härliga produkter också. Peter är ju i Italien och jag kände att jag också ville unna mig något! Man måste hitta lite lyx i sin vardag. Om det är att spela golf, laga god mat eller bara sitta och läsa så är vi värda det eller hur?

Jag har haft en riktigt lyxig vecka. Jag och Nova-li har haft tjejmys. Kollat snyftfilmer, facebookat och haft hemmaspa. Det är också lyx för mig! Tid med min dotter. Underbart!

I min shoppingbag fanns Dermarome´s Beauty Secrets. Ett lyxigt magazine med lite produktfakta, fina bilder och ett foto på vår egen bästa hudteraput Mizue! Hon är såå underbar! Och duktig, prova vet jag!









Kommentarer
Postat av: Sissel

Ja jag håller med, Mitze är mycket duktig och mycket omtänksam person,Som en hårdt yrkesarbetande kvinna är det underbart att komma till Mitze och bli ompysslad det borde alla få prova på

Hon är mycket duktig och har helt underbara produkter.

2011-05-13 @ 23:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0