Ny vecka, nya tag.


Jag känner mig lite ur balans. Helgen ställde stora krav på mig och jag föll igenom. Åt massa gott och knappt rört på mig alls! Hu, vad läskigt! Men nu är det söndag och imorgon tar jag nya tag! Det är ju som Beda säger, man har inte misslyckats utan bara gjort ett sämre val, så nu tillbaka till verkligheten.

Nu är det lite mer än en vecka kvar på vår tävling och ni alla har gjort ett fantastiskt jobb! Alla instruktörer har tyckt att det är superkul att se så många nya ansikten på passen, så fortsätt så! Träna gruppträning allså, det är ju jättekul och bra!


Så här känner jag mig idag! Tur att en bio står på schemat, där är det ju mörkt...

Kommentarer
Postat av: Sissel

Ja Malin jag känner igen mig, även frisyren.!

2011-11-21 @ 08:16:34
Postat av: Malin

Haha, ja man får stanna upp och ta ett djup andetag, men se upp för elledningarna;) Kraam

2011-11-21 @ 15:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0