Ruff Raffieträning.


Jag måste erkänna
, jag är helt kass! Jag och Peter var med på Thereses Box i torsdags och jag har inte kunnat röra mig ordentligt sedan dess, idag är det ju söndag! Vilken träning! Jag vet att boxen är ett tufft träningspass men detta var grymt. Therese är ju också Ruffieinstruktör och i torsdag körde hon lite ruffieövningar på passet. Så kul, så kämpigt! Tror nog jag ska be henne köra ett Ruffiepass en dag, vem vågar vara med?





Inte ens Peter klarade sig utan träningsvärk;)

Kommentarer
Postat av: Karin

MMMMMalin

första bilden ser ok ut...men vad håller du på med i bild 2????

2012-04-23 @ 15:16:39
Postat av: Malin

Hahah, bara fantasin sätter gränser...eller inte;)

2012-04-23 @ 17:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0