Tur att man är frågvis.



Snubblade nästan över en söt liten tjej vid namn Malin Rapp på gymet härom dagen. Hon låg eller snarare hängde i en av våra maskiner. Det såg så spännande ut så jag var tvungen att knalla fram och fråga vad hon sysslade med. Svaret kom snabbt och sedan kunde hon knappt sluta att prata gott för sin "Redcord" utrustning. Jag fick även en demostration i några grymma övningar! Undra om hon visste vem hon pratade med! Gymmets svagaste liksom;)

Det är helt fantastiskt ibland då man vågar fråga eller bara börja prata med folk man faktist inte känner. Som i fallet med Malin Rapp, det visar sig att denna lilla söta tjej är så tuff och grymt cool. Hon är en extremsportare! Hjälp, jag bli lite skakis av bara tanken, extrem! Malin håller på med något så grymt som Kitesurfing, kolla här så förstår ni vad jag menar, liten men tuff! Tack gulliga Malin och Erik för att ni tog er tid för en tjötig och frågvis receptionista!


En spännande påse tyckte jag, vilken tur att jag vågade fråga;)


Jag tror att Malin körde hårt med Erik denna kväll, han såg lite mör ut;)


Malin in action!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0