Mot Dubai.


Nu är det så
att jag drar iväg för att fira Jul och Nyår med mina kära föräldrar som flyttat till Dubai. Kommer alltså inte kunna hålla lika bra koll på allt som händer på Livingroom de närmsta dagarna. Men! Det betyder inte att bloggen kommer ligga nere. Åh nej, jag ska hålla er fullt uppdaterade ändå (men kanske inte lika ofta.)

Tänkte också ta med er på en promenad längs memorylane. Vad hände egentligen på Livingroom 2010? Jag tänker speciellt på en kväll som ännu inte sett bloggljuset, vilket måste ändras på. I alla fall, det jag ville komma till är att även fast jag är borta, är jag ändå här.

Och glöm inte bort, i morgon, dan före dopparedan, är det inga gruppträningspass och vi stänger 20.00.




Kommentarer
Postat av: Maria Andersson

Dubai!!!Härligt!Hoppas du får det jätteskönt=)

Kommer verkligen sakna ditt bloggande.Du är GRYM!

KRAM i massor och en riktigt,riktig God Jul!



(Du vet väl att det är skitbilligt där.Om du skall köpa presenter alltså;))

2010-12-22 @ 14:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0