Ditch the workout - join the party.


Nu måste jag ju berätta lite om igår. Trots att mina ben fortfarande var svinförbannade efter tisdagens BodyPump släpade jag mig hit för att köra mitt första Zumba pass någonsin. Jurgita stod som instruktör och det bjöds på fest. Hälften av tiden hade jag ingen aning om var jag skulle göra av varken ben eller armar, men det spelade ingen roll. 

Jag viftade, trampade, hoppade, svängde allt vad jag kunde och svetten rann som bara den utan att jag tänkte på det. Det kändes ungefär som när man sätter på stenhög musik hemma och dansar runt som om ingen såg en. Det enda som sakndes var ett glas vin. Haha. Då hade det varit fullbordat. 

Igår var också dagen då vår nya yogatjej Anna gjorde sin premiär som Livingroom instruktör. Och succé blev. Deltagarna var mycket nöjda med vårt nyförvärv vilket känns underbart. Ni som missade henne igår kan komma på hennes Flowyoga vecka 50 & 51 som sedan kommer ligga på vårschemat.

Försökte mig på en bild inne i yogarummet, men det var lite mörkt för min stackars iphone.




Anna efter premiären.


Kommentarer
Postat av: Gun

Zumba är beroendeframkallande!! :)

2010-11-12 @ 11:45:50
Postat av: Livingroom Frida

Ja, det kan jag verkligen tänka mig. :)

2010-11-12 @ 13:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0