Instruktörsutfrågning: Stefan Borgström


Äntligen dags för ännu en instrukörsutfrågning. Nu med Stefan Borgström, mannen som får folk att svettas som aldrig förr och samtidigt behålla leendet på.

Ålder: 39 (kan man inte tro)

Instruktör i: Bodystep och RPM, har lagt BodyPump på hyllan

Favorit träningslåt: Prodigy funkar alltid...

Favorit maträtt: Skaldjur i alla former

Favorit godis: Är inte så glad i godis men, jordnötter

Bästa träningstips: Det viktigaste är att man har kul

Bästa vilotips: En god bok. Ordentligt med sömn.

Började intressera mig för träning: För att utmana mig själv och hålla mig i form

Utbildade mig till instruktör för att: Tyckte det såg så himla kul ut att leda klasser och blev så inspirerad när jag var på min första BodyPump klass. Var helt tagen, är det här på riktigt?

När jag inte håller pass tränar jag helst: Allround, vad känner jag för idag?

Mål med min träning: Att hålla förfallet på lagom avstånd

När och vad bör man äta för att orka genomföra mina pass: Har alltid trott på allsidig mat. Ordentlig frukost, äta ofta och inte allt för stora portioner. Glöm INTE att äta efter träningen. Inför RPM så bör man grunda med vätska under dagen

När jag inte tränar eller jobbar:
.....så åker jag MC eller fotograferar

Få vet att jag: Flugfiskar, har varit tävlingscyklist

Det bästa med Livingroom: Fantastisk atmosfär, fråscht, en otrolig cykellokal


Spelar ingen roll om det är på cykel..


..eller bräda, du kommer vara helt slut efter Stefans pass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0