Sandras Superpass.

Internet har krånglat hela dagen. Så typiskt just när jag hade massa att berätta. Och nu, när det fungerar har jag super bråttom. Men men.
Imorse hoppade Sandra in på Functional Moves tid och körde ett eget komponerat mördarpass med styrka, kondition och balans. No mercy säger jag bara.
Oj oj oj, svetten bara rann om dem. Och de hade alla en gnutta hat blicken. Fast samtidigt såg det ut som de alla var på en stor lekplats. Det är så på Sandras pass, hon får sånt som är skitjobbigt och för kroppen blodigt allvar att ändå kännas roligt och se ut som en lek.
Marie-Louise, som var med på passet, sa till mig i förbifarten när hon sprang intervaller. "Skriv att Sandra inte vill att det ska finnas några medlemmar kvar, hon håller nämligen på att ta dö på oss."
Ja, det säger ju nästan allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0