Morgonstund har guld i mund.

 
God förmiddag.

 
Det har varit en mysig och rätt så lugn morgon här på Livingroom. Flera morgontränande och några frukostätare, så som det brukar vara. Själv har jag alltid önskat att jag var en morgontränare, att jag hoppde upp ur sängen och började dagen med ett svettigt träningspass. Så ser tyvärr inte verkligheten ut. Jag ligger och drar mig i sängen så länge jag bara kan. Intalar mig själv att jag kan behöva lite vila.  
  
Men, tänkte försöka ändra på det! Och kanske hjälpa er andra där ute med samma lata inställning. Därför har jag denna morgon tagit mig in i hjärnan på några av våra morgonpigga medlemmar och tagit reda på hur de motiverar sig att gå upp och varför. Deras svar och tips kommer upp senare ikväll. Stay tuned!
 
Just det! Det var värst vad maten vi fick in i måndags flög iväg snabbt. Som tur är kom det nytt i morse och nu är kylen välfylld igen.






Kommentarer
Postat av: Sofie

Tränande folk är hungrigt folk! :)Ser fram emot tipsen för jag ligger också gärna och drar mig! Finns ju inget skönare än att ligga kvar under täcket :)

2010-09-08 @ 21:39:41
URL: http://sofierundlof.wordpress.com
Postat av: Livingroom Frida

Mycket sant! Det är precis så det ska vara. Nu ligger också tipsen uppe. Blev mer av ett pepptalk men det motiverade åtminstone mig att ta tag i min morgonträning. Hoppas det hjälper dig med!

2010-09-08 @ 23:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0