Step on it.



Hahah, vilket drag. Jag och Anna blev bokade på Step av Silvia, hon tyckte vi borde utmana oss själva och varandra att prova något nytt. Och vips var det tisdag och dags för mitt första Steppass ever. Lite nervös och pirrig slets jag mellan hopp och förtvivlan, skulle jag klara det rent konditionsmässigt eller skulle jag helt enkelt dö där på brädan? Döm om min förvåning när det visade sig att det var urkul! Och jag dog inte. hehe

Silvia är en grym instrukör. Hon fick mig att hoppa upp och ner, snurra runt och göra plankan, mig! Beundransvärt;) Jag blev också väldigt imponerad av alla andra medlemmar, vad de kan! En del var ju i klass med Silvia. Bra där, fortsätt så. Kul var ju också att vår Andrea är tillbaka i Sverige, hittade henne på en bräda. Och Josef! Vilken kille.

Kul kväll och ett jätteroligt pass. Ser fram emot vårschemat och fler Steppass för min del. Men nu är det dags att fira jul. Missa inte morgondagens julklapp. Pernilla och Jenny kör 80-tals Activio/spinning. Hahah, ni kommer att le hela passet igenom, missa inte!

Och till Anna: -Vad blir nästa utmaning?


Anna och Andrea, lika nervösa som jag?


Syns ju att jag är skakis...


Plankan i två minuter! Jag tror alla fixade det utom jag:(


Vilka brudar, ser ju inte ens trötta ut.


Modigaste killen på hela Livingroom! Ensam med 25 tjejer;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker Silvia gjorde rätt, annars hade ni aldrig kommit dit!!

2011-12-07 @ 22:12:26
Postat av: Malin

Du har så rätt;) Ett Steppass har för mig varit a big NoNo! Svårt och inte för mig! Nu har jag fått en helt annan uppfattning;) Så kul! Tack Silvia;)

2011-12-08 @ 21:25:29
Postat av: Malin

Psst, aldrig bra med förutfattade meningar;)

2011-12-08 @ 21:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0