Afropowerdance Release.


Jösses vilken dansfest vi har haft här ikväll. Afroreleasen drog massa träningssugna själar och stämningen var topp! Efteråt minglades det och smaskades för fullt. Vi hade dukat upp med annans, vattenmelon, torkad frukt, wasabinötter och jördnötter. I flytande form bjöds det på vatten och flädersaft.

Något som slog mig var hur glada och energifyllda alla var när de kom ut. Som om passet gett dem extra kraft och glädje. Vilket i och för sig inte förvånar mig, för hur underbart är det inte att få släppa loss, inte tänka och bara röra sig till ljudet av trumslag.











Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var verkligen power!! Jätteroligt

2011-02-09 @ 08:26:31
Postat av: Linn

Roligt att Du var där och att Du gillade passet!!:)

Både jag och Anna tycker passet är så härligt och fartfyllt! Jag hade spralliga efterryckningar i benen hela kvällen :)

På återseende hoppas jag!

2011-02-09 @ 12:05:39
Postat av: Anonym

Har fortfarande efterryckningar;-) Härlig energipåfyllning!!

2011-02-09 @ 18:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0