Fredagsutmaning.

Hallå där allihopa. Kan ni fatta att det redan är fredag igen. Och att snön håller på att smälta bort! Jag är så sugen på vår, livet och träning känns alltid lättare då. Eller hur?
Jag tänkte ge er en liten fredagsutmaning att suga på till nästa vecka. Ni har väl inte missat att vi har hottat upp våra fredagsmornar med ett 45 minuter spinningpass 07.00 för att sen dunka på med en timmas Functional Moves 08.00. Utmaningen är att köra båda två. Vissa gjorde detta i morse, men nästa vecka hoppas vi ännu fler hänger på.
Till alla er som väljer att köra denna superkombo nästa vecka bjuder vi på varsin Gainomax och banan, så ni säkert orkar med. Kul va!
Tillbaks till idag, jag kan starkt rekommendera att avsluta veckan och börja helgen med Freepower 16.30 i eftermiddag. En riktig vinnare. Och på tal om Freepower så gästar Jarina tisdagens BodyCombat med detta pass. Freepower är precis som BodyCombat ett kampsportsinspirerat pass blandat med Yoga och Afro. Riktigt skönt faktiskt. Alltså, tisdag 18.00 Freepower istället för BodyCombat.
Vad mer. Jo, jag kan ju påminna er om söndagens Surprisepass. Kan vara precis vad som helst och alltid lika roligt. Glöm heller inte bort tisdagens Afropowerdance Release 17.00 och anmäl er i receptionen till både Kettlebells Workshopen 19 februari och Chins och Dip tävlingen den 26 februari.
Det var nog det hela för nu. Eller förresten, det där med utmaning. Vi har en jättespännande grej på g som kommer starta i april. De ni! Men mer om det sen..
Dubbelt upp nästa fredag? Jag lovar du orkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0