Frågestund!

Nu är jag tillbaka i Sverige och snart back in buisness. Återstår bara att ta mig hem från Göteborg med en väska nästan lika tung som jag..
Imorgon ser ni (äntligen) min härliga nuna på Livingroom igen och då är det också dags för bloggen att summera året som gått på Livingroom. Inte illa va.
Men nu kör vi big time frågestund! Jag är helt säker på att ni sitter på en hel del funderingar kring saker som kan hamna under rubriken Livet på Livingroom. Så fråga på. Jag försöker finna svar på allt.
Och Sabina, jag har inte glömt att du vill ha lite tips på vad man kan äta efter ett träningspass sent på kvällen. Tänkte om fler kanske har frågor om mat så kan jag lägga alla de på Bedas bord och ägna ett eget inlägg med hennes svar. Låter det bra?
Nu, dags att slänga in en fråga i kommentarsfältet. Shoot!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Hej!



Hörruni, läste ju på bloggen för ett tag sen att ni har nån instruktör som är väldigt bra på kettlebells, blir det några såna pass i vår? Om inte, kan ni tänka er lite "introduktionspass"?

2011-01-03 @ 13:21:44
Postat av: Maria

Om jag vill "tona" mina muskler vad skall jag träna då?

Och varför försvinner aldrig "fettet" från magen, hur jag än gör?

Och hur får jag en sådan där snygg midja som alla instruktörer har?

2011-01-03 @ 14:23:38
Postat av: emelie

Hej!

Jag undrar varför jag alltid går upp i vikt så fort jag börjar träna riktigt mycket? Hur ska jag få en bra balans?

2011-01-03 @ 14:37:21
Postat av: Petra

Hej, jag har några frågor om passen i vår, och lite andra!

Vad är RPM för något?

Kan ni inte köra någon mer sorts dans typ street eller hiphop?

Hur mycket kostar det att sola? utan att köpa solkort alltså!

Vad ska man göra för övningar för att träna midjan? på sidorna och så?

Tack :)

2011-01-03 @ 18:45:58
Postat av: Sandra

Jag hakar på kettlebell frågan! :)

Jag köpte en kettlebellutbildning till min pojkvän i julklapp, och nu är jag också grymt sugen på att börja efter att ha läst en del om det, så min fråga är om Sandra kommer hålla några kettlebellpass inom snar framtid? Eller som Andreas här ovan föreslog några introduktionspass så att man iallafall kan träna lite själv i gymmet. Teknik är ju A och O så det känns som man vill ha någon typ av genomgång innan man sätter igång och svinga. :)

2011-01-03 @ 19:00:03
URL: http://sandrajonsson86.blogspot.com/
Postat av: Elina

Håller med föregående talare, kettlebell vore toppen! :)

2011-01-03 @ 19:38:42
Postat av: Maria

Helt inne på Sandra´s och Elina´s linje.

2011-01-03 @ 21:37:32
Postat av: emelie

får man lämna sina barn på kidz room om man vill sola en stund?

2011-01-04 @ 18:16:52
Postat av: Martin

har funderingar på hur man ska äta när man jobbar natt. känns helt omöjligt att träna de veckorna pga att man har noll energi när man vaknar på eftermiddagen. Fick råd av "tanten" på företagshälsovården att bara äta något lätt typ fil på natten men när man kommer upp ur sängen känns det inget vidare att äta "vanlig" mat...

2011-01-04 @ 22:44:44
Postat av: Anonym

Bästa sättet att bli bra på chins och dips om man inte kan göra en enda nu ?

2011-01-05 @ 09:45:16
Postat av: Hanna

planer på àtt skaffa en chins och dips maskin?

2011-01-06 @ 00:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0